2008-04-28

不要"藍色星期一"

一句說話重覆在你生活中出現, 好可能會影響你的生活.........
明明那天早上醒來心情還好好的, 但當你看到某句說話.......又出現時, 你可能會因為那句說話把你當天的心情也一拼拉下來!!
我不太明白這些說話為何影響自己, 但我就是這樣一次又一次被拖下水, 弄得心力交瘁!!
Goodbye "blue monday"................ 請不要再搞我了!!

5 則留言:

匿名 說...

佢只一個廿幾歲既細路, 講野唔經大腦, 星期六我會幫佢亞媽教仔, 再下個星期一你會見到happy monday 架

匿名 說...

你識得講: 拎得起, 放得低, 但是自己面對問題時, 竟然變成咁, 真係能醫不自醫

匿名 說...

UnGie: 你又講得啱, 成個細路仔, 不過我又覺得佢成個心智未成熟的人, 年紀有一把, 但是自己都被問題困住, 永遠困住係死胡同, 究竟幾時成熟長大呢? 唉.... 仲好似大人教細路仔咁, 真係不知所謂

匿名 說...

其實你E個網誌的發表曰是麥當拿星期一,五十歲的他仲有CD出,又Keep到自己咁Fit,你話他三十尾都有人信,所以話死胡同不要成日進,就算入左都要好理性地戰勝它。共想之

匿名 說...

近日無乜$$呀。本月會去看Elton John和 We'll Rock You 舞台劇。