2007-11-13

氣難平...

我塊豬仔面生左粒(超級不死爛纏無名瘡)成三個星期都唔好, 星期日同班friend去左柏麗灣, 忌廉米媽媽比左樽啫喱膏我試下! 原本決定去找凹凸容醫搞搞佢; 有藥膏諗住擦兩三天唔好先去搵凹凸容醫啦!
令我氣憤的事發生喇......其中有條友仔無啦啦大大聲同我講:「妳個粒血瘤重唔去睇醫生」..... "血瘤"??? 嘩! 當時我真係嬲到出哂煙, 好想鬧爆佢我深呼吸同佢講:「如果妳唔知咩叫血瘤就唔好隨便講...唔該妳講野之前諗清楚先啦!!」最令我嬲爆係佢重要加多句「咁真係血瘤啊嘛, 我都係關心妳」
我嬲到出唔到聲啊! 原來當妳興爆時真係會講唔到野!最後我同佢講:「麻煩妳返去查下咩叫血瘤先o黎關心我啦, 我受唔起啊!」
『講野之前停一停諗一諗, 唔好比把口快過個腦; 免招殺身之禍!!』*~*'...........

2 則留言:

匿名 說...

飲d清熱飲品la :)

櫻記士多*Ada* 說...

我已經飲廿四味+食綠豆沙;都唔得啊!不過隻啫喱膏生效喎,粒死纏大瘡終於脫落喇!我有面見人喇哈...哈!!