2008-01-09

交出我的

應 Uncle 要求, 我拍低左家裡部份的CD存量, 只有部份因為我已寄存了3箱CD在朋友家, 實在放不下了!!

沒有音樂的人生是黑白的, 生命中缺少了音樂就變成灰色了!!

11 則留言:

匿名 說...

Very tidy :)

How many CD you keep at your friends place?

櫻記士多*Ada* 說...

哎啊!我無數喎,就係3個塑膠箱囉!

匿名 說...

Agree with you last sentense.

No music, no life.

匿名 說...

hihi.. 嘩!你keep左好多cd wor

櫻記士多*Ada* 說...

20:歡迎妳呵!得閒多啲o黎坐下啦!我keep左咁多cd因為我越來越似一個垃圾婆囉!哈...哈!!

匿名 說...

CD同書都係,永遠唔夠地方擺...

櫻記士多*Ada* 說...

靚太:咁慘喇!我兩者都有,所以就黎連我都無位放喇!!

匿名 說...

d cd 全部都係珍藏
你仲好好安置佢地tim
又點會似垃圾婆wor

我屋企d書呀玩具呀俾我左塞右塞
要講似垃圾婆,我諗我似d..haha

btw,以前miss左灘叔做o既節目
好彩有你係度post番jar~

櫻記士多*Ada* 說...

20: you so sweet!!

匿名 說...

Wow, ada, tons of CD(s). Are u busy lately, your blog is not updated:}}

櫻記士多*Ada* 說...

janjan:
歡迎光臨!得閒多啲o黎坐啦!
係啊!日日做到無停手,連寫blog時間都沒有...哈哈old school廣告!