2008-01-25

搞事團年飯

上星期六一家人提前食團年飯, 去左佐敦既北京樓!! 有些人唔多喜歡去o個度食, 但係我就是喜歡與那班串過碼頭古喱既阿叔傾吓計; 同佢地切磋吓串功不知幾"哥製" 同屋企人食團年飯最頭痛莫過於諗食乜? 去邊度食? 約個大家都ok既時間? 所以我們一向都係提前好多日食, 避免人迫人, 又無得揀啊嘛!

  • 北京樓 : 我比較喜歡食lee個飽
  • 還有怪獸 "松子黃魚"
  • 當然少不了我既至愛 " 手撕雞"啦!! (無相睇喎......因為一上檯已經一掃光喇!!)

今年既團年飯我覺得小表妹長大成人喇! 唔係佢就快大學畢業................係佢帶左個男朋友仔出黎見我地lee班屋企人; 佢好特別咁樣介紹我:「佢係無限量供應我首飾同文具既表子!!」 一輪家庭起底查詢之後, 就變成我比屋企人問長問短喇...............幾時到我喎.......!! 唉!! 表妹lee次真係多得妳唔少囉~~~~~~~~~~~~~~ *_*'

8 則留言:

匿名 說...

Ada, 你咁騎呢, 成個山東婆咁巴渣, 惡死,
又肥, 個臉又發脹
點可以有男人向你什麼什麼,

希望你唸下自己的年紀都唔細,
時間好快過, 時間不留人

櫻記士多*Ada* 說...

大佬:你每次留言都咁傷害性,我唔頂得幾耐;如果有一日報紙上有我既死訊,你就係殺人兇手...殺人兇手....!!

匿名 說...

d 人勁無聊, 夠膽講又不敢露面, 你可以不理.

櫻記士多*Ada* 說...

Ray:好在Lee度還有你咋!

匿名 說...

Oh Ada: This anonymous coward is so brutal. You're sweet and cute. Plus everyone interprets beauty in a different way. Oh, I believe you must have a wonderful dinner, right? So you nxt 1 must be UnGie, etc. & Unklebeach's dinner:}}

櫻記士多*Ada* 說...

janjan : 好感動呵!you so sweet!!
其實我知佢係邊個既,佢只係特別喜歡挖苦我吧了,佢好錫我架!!
我等緊ungie既灘友團年飯啊!你會來嗎?

匿名 說...

Ada: I'm glad to know that the message is not mean to hurt you:}} I'm afraid I'm not able to attend ungie既灘友團年飯 ah becos I'm in Hawaii, many many thousands miles away:{{

櫻記士多*Ada* 說...

OH....唔緊要!你的精神與我們一同happy....如果搞得成的話!哈......