2008-06-13

p.s. I love you

早幾日情緒很低落,好想痛痛快快哭一場,無理由無啦啦坐在家裡哭;所以我決定睇DVD!最後我揀左佢『P.S. I Love You ~留給最愛的情書~』

故事雖然有點old school,但我就是喜歡它舊,舊得o黎有味道!丈夫得知自己有腦癌於是在離世前作好安排,預備了12封信陪伴太太渡過沒有自己的日子。他用不同的方式把情信送到太太手上,而每一封信最後都有一句 「P.S. I love you」 作結尾!最後當然太太可以跨過傷痛,站起來重新過自己精彩的生活!

我可以好好哭上一場,因為確實有啲位令人感動,感動的就是那份【淒美的浪漫】;他已不在自己身邊但仍然為妳設想,為妳安排,帶妳走出那段黑暗的歲月...!

3 則留言:

匿名 說...

看先前的留言,才知原來有人來冒認我,你小心了。

因乜事不開心呢?

櫻記士多*Ada* 說...

Uncle Ray
冒充你??...有啲咁嘅事!唔怕我已分得出你的寫作方式!
我係咁架喇...情緒低落時會想好好哭一場,哭出來後會感覺鬆哂,可以重新o黎過!!

匿名 說...

-helenato-

亞七已經升仙啦!
係亞妹同亞慈哦!