2008-12-02

剛剛巧

話說我們的沙嗲王子阿柱,9日暴走台灣...我都唔知佢點可以齋留在台北玩足9日?重要係一條友仔無人陪o個隻...

佢返黎之後帶左一批手信比我們,昨晚約左出黎食飯啦,我剛剛睇完<海七>重停留在主題曲 "國境之南" 同 "愛你愛到死" ,還想過叫台灣同事幫我買瓶劇中的小米酒~馬拉桑~回來嘅時候;佢居然買左台北店賣淨番一支嘅~馬拉桑~小米酒比我,呵呵...實在是巧合啊!

真係要講句:『一支~馬拉桑~在手,<海七>情懷我獨有!!』(哈哈哈)

p.s. : thx 阿柱

    

5 則留言:

匿名 說...

我行街個陣入左個間野....我一見到呢支酒估你會中意就買左...
我比完錢之後個個事頭婆先同我講呢支油係關海七事
所以呢支野一定岩你!!!!

匿名 說...

that's very nice of him :)
如果我呢度有得睇海角七號就好喇
首歌真係好好聽!

pvc

匿名 說...

好不好喝呢?

櫻記士多*Ada* 說...

pvc : 上youtube搵下, 應該有掛!!

櫻記士多*Ada* 說...

ray:我無打算開黎飲!!