2008-12-31

迷 ... 清醒 (part 2)

我特別把這篇blog放在今天出, 正正是因為今日係2008年最後一日, 我覺得是值得記念的日子!!

延續上一篇的故事...

26號boxing day是beach嘅exchange gathering, 我其實已經進入完全迷離境界, 3日夾埋訓得唔夠8個鐘, 一切都係靠股傻氣頂住!!

講講個gathering, 雖然有人話今年少左人黎玩, 上年嘅灘友大部份都無黎... 但係我反而覺得人少少比較close, 影多啲相玩game又可以放啲, 可以認識一眾新灘友仔計都傾多啲啦!! 大家大節流流都願意出黎玩, 我已經好開心!

今年我們買左幾set做型玩具, 有玩具吉他, 劍同盾牌啦, 最哥製就係set警察套裝...

夜晚我們一班人去左打邊爐, 又開始飲飲飲...!! 有人一早就醉左, 有人半醉半醒, 有人全程食不停, 有人成晚煩不停, 我掛住昅實某人無乜食野, 唔知點樣返到屋企嘅我係覺得肚餓囉!!

beach話今年最想大家可以擁抱, 攬到好實好實個隻, 個晚我身先士卒搵人攬攬先!!

2009年唔知大家有咩願望, 我嘅願望...就正正係小紅搭住我脯頭時講嘅一樣, 為左lee個願望我會加倍加倍努力!!

3 則留言:

匿名 說...

Hi, wish you all the best in 2009!

匿名 說...

終於見到你响大合照裡面喇!
Happy New Year sodaying ;)

pvc

櫻記士多*Ada* 說...

PVC:哈哈...係啊!