2009-05-19

drink drink firday ...

連續兩個月不停咁做, 不停咁加班 ... 身心已到達極之疲倦嘅狀態

每天收工拖著軟軟嘅身軀, 返到屋企我已無力說話, 隨便吃個泡麵或者烏冬就算

已不知幾多個晚上回到家中媽媽睡著了, 都沒時間跟她說說話

友人相約晚飯, 我說我快忙死了, 他們就會笑著回答, 現在的時勢忙死好過閒死... 我心裡只覺酸酸的, 因我知道現在我忙的根本就是白忙, 可能沒有什麼成果... 明明知道自己做著一件白做的事, 但又沒得選擇嘅時候真是相當難受...

我多想把這種種感受與你分享 ...

剛剛過去的星期五, 我決定約科學家去happy hour飲下野, 傾下計, 大家吐下苦水 (正確啲講係佢聽我吐下苦水)...

最後我們的drink drink friday重有院長 and 護士長出席添 ...

多謝院長讚我乖, 重以為我文采好添hee...hee!

大啤在手... 笑聲我有, 呵呵呵!!

1 則留言:

匿名 說...

而家可能係播緊種, 未必係白做嘅, 唔好咁灰.

得閒去鬆下都好嘅 ~

祝 : 生活愉快 !

Angie