2007-10-07

重複犯錯

犯錯...跌倒...改過...站起來...重新開始...再犯錯...改過...又再犯錯......往往明知是錯就是不自覺地會去觸犯......到底是明知故犯還是習慣重複犯錯!
越不想在那點犯錯往往就在那點出錯
越是害怕觸動傷處就越容易揭起瘡疤
越是想頭也不會一直向前就越會停滯不前..........
種種案例也是令人害怕, 使人不想改變最好一切依舊!
但正能量告訴我, 這一切只是虛有其表, 要改變才有新的意義!
正當我想改變時才發覺自己能量不足, 睇怕我都係時候要去深山修煉修煉, 又怕山中方一日, 世上已千年。
正能量跟我說:『只要現在這一秒活得精彩、活得豐盛;那怕再次受傷再次犯錯;因為傷處已結成疤痕,它的存在只是告訴你有過這樣的經歷,又何需要害怕!』
唔知點解今年生日我咩都諗唔到, 淨係諗到上面o既o野, 興幸我腦中仍然諗緊正面野, 唔係對住個蛋糕唱:『綿綿夜雨無言淚珠, 陪我慶祝今次生辰; 綿綿夜雨無言淚珠, 齊來為我添氣氛!!』
多多加添我 "正能量".......我要 go go go !!

2 則留言:

匿名 說...

神讓我跌下低頭,令我學習府伏謙卑,神要我站立昂首,叫我再次勇往直前.人生就是一個又一個的經驗所組成,撰擇改變是自知不足,才努力向前,當經驗豐富,就学到何時要勇往直前,何時持形保態.洪生決定上路,返去晒月光,我送了兩句說話;[若然寸步不能移,不如瀟灑走一回],他離開前要放棄所有,相對這位傻大哥,我所遇的算什麼,那怕前路難斗量,衹管活得更舒暢,這才是人生,我有耶穌做大佬,又有上帝做後台,怕什麼,盡管來.

櫻記士多*Ada* 說...

星星:你一係唔留一留就搞到我眼濕濕,點算啊!我們都需要多多正能量!go go go