2007-10-18

<麻不甩> 之 "報紙檔情懷"

報紙檔也是我常去的地方,以前的雜誌比較小本我依稀記得早期有《金電視》,《大眾》,《青春》,《螢幕偶像》,《YES》,《玉郎漫畫中的~情若無花不結果》等...都是我少女時代的必讀欣物, 以前重會用雜誌中間明星彩頁包書不知幾靚, 又會寄信去攞明星簽名相喎, 諗起都覺得自己超低能!
時而勢逆有許多報紙檔給(OK)或(7仔)取代, 仍然生存的大部份都是阿叔或阿嬸睇檔, 唔知報紙檔算唔算係夕陽工業呢?

5 則留言:

匿名 說...

你有蓄下"好時代"?

櫻記士多*Ada* 說...

無啊!圖片是在網上找的, 不過我知yahoo拍賣有得投喎, 你有興趣?

匿名 說...

Hi Ada
好時代聼都未聽過呀,金电視就知,不過我這時很年幼,真有点想當年,近來突然覺得自已老了,但又快樂.

櫻記士多*Ada* 說...

Connie: 因為我們都是心裡有主,可以快樂地面對成長,雖有眼淚但我們可以抹去!

匿名 說...

no la...只是懷舊罷了.