2007-10-14

愛從何來?

(父親/爸爸/老豆...)這些稱呼出自我口是很少,我也很少在朋友面前提及他...他在我心中就是一個存在與不存在都沒有太大分別的人!
由於媽媽返紗廠要輪班, 從少我跟外婆住每天媽媽會來看我一起吃頓飯, 媽媽就是這樣與我保持著良好關係;而爸爸永遠是過節我才能看見。記得小時候問過媽媽我係咪私生女, 比佢打左我一拍掌以後都唔敢問, 後來我知道唔係, 不過我覺得如果係反而我個心會好過點!
小學5年級我跟翻媽媽住, 開始要與這陌生的父親相處, 發覺佢一年總是有大半年唔返工, 天天待在家中咩都唔做; 而我媽媽就日做夜做, 我唔明白點解佢咁樣這個疑問直至今天我都係諗唔明!
記得我中一那年開始憎佢, 因為那年我見佢同媽媽打交, 我拉開佢比佢打斷手骹! 他那種想殺死人的眼神我還記得清清楚楚! 我一路好想日子過得快點, 我長大可以與媽媽離開佢,離開這個家庭! 很快我出來做事, 我們搬了新屋他連續3年都有返工, 一切好似有新的開始, 媽媽與我都以為他有改善有改變,不到一年後他上大陸搞什麼生意, 媽媽開始晚上偷偷落淚我知家裡已有事發生, 有一天我跟媽媽說離婚吧!我們搬啦離開這裡妳會開心點! 這件事決定後換來:他一拍掌打我之後我與他打起來, 他那邊的親戚說我不孝叫父母離婚...這些對我來說都不重要只要媽媽過得快樂!
三年後媽媽與父親做返朋友, 我深知她真的很愛他甚至可以接納他的新兒子/我的新細佬! 我免強接受因為小朋友是無孤的加上都唔輪到我唔接受,不是嗎? 一切已成定局!
但是今天我無法接受他的行為, 美其名是為自己做生日實際是壽辰暨婚宴! 他又搞一段新婚姻出來, 對方比我還小, 說得冠冕堂皇做生日叫屋企人一起食飯, 原來是比對方見下家人/朋友! 豈不是掛羊頭賣狗肉哈...當我們是什麼...?
你是我父親我無得揀, 在這種家庭出生/長大我都無得揀, 多左個細佬更加無得揀...但是今天我可以揀唔出席, 我唔認同佢做的一切, 我亦有得揀以後唔再見這個不知所為有等於無的父親!
這段blog我今天早上已寫好, 我一路等一路諗等到現在才放出來, 已有心理準備被家人責罵, 只想向今天被我放了大澳一天遊及晚上飯局鴿子的朋友有個交代說聲sorry! 實在不想你們看見我黑過黑炭的面色, 今天我只想一個人靜靜的想一想.....!
** 不要不要假設我知道 一切一切也都是為我而做 為何這麼偉大 如此感覺不到 不說一句的愛有多好? 只有一次記得實在接觸到... **

6 則留言:

匿名 說...

-helenato-

係人都知,要憎要恨一個人,
好傷身架.
你亞媽都睇得開,
佢嘅行動又咁明顯.

你唔開心,
係人人都以為自己係法官,
用自己角度去判人有無罪.

算啦!
香港回歸左,好多野好難解釋,
就當係一個社會現象吧.

匿名 說...

HI ADa ;
人越大,遇見問題越多,看見不明白的事更多,但確實今天,高興真是有位掌管明天獨一的真神,不如我們B/S,多点走在一起心靈的溝通,人和人要多溝通,表達,才能有長進及成長.
人生有好多無奈,但我們可以選擇,但當然在選擇過程中,也經過眼淚,跌倒,收埋自已,但最终你怎樣選擇在於你嗎?
回想下,有時都問自已,為何吃了一肚氣,內心仍然平靜,因為(神改变了我),又可能
人大了,即使曾吹皺一池春水,终歸回平靜.
人家的事情,改变不了,不如為他多祈禱,神安排啦,我們太渺小.一起努力吧!你願意嗎.

匿名 說...

忘記背後,努力面前

匿名 說...

此刻,也許你並沒有得到你期望愛你的人的愛,可是請別忘記你並沒有缺乏愛你的人。至少還有!

小霸王:「櫻記, 我愛你。我永遠支持你!」 ^ ^

匿名 說...

人會問點解我有唔好 D 經歷,愛又點解冇我份,在世上只有恨,一切歸於人所犯的罪,不斷都重重覆覆的連鎖反應,所帶來罪的後果,人要快樂先要回歸神面前,不論信與不信的人.
想做一個快活人, 一定要釋放所有心中的恨意和不忿, 憎恨人都妤辛苦, 我哋所經歷的一切, 神會知道和負責任, 祂唔會想我吔苦口苦面過日子.
鳳16/10/07

匿名 說...

Dear ADA
努力,加油,神会了解你,要有信心呀,做一個有喜樂生命的人.