2008-03-13

遲來的"給女朋友"

我唔知以下寫嘅野係咪各位姐妹的心聲, 起碼係我個人感覺 :

女人最有吸引力的時侯:「抱著小寶寶臉帶微微滿足嘅笑容」

女人最嘔心的行為:「食飯時在餐桌下脫掉高跟鞋」

女人最心痛的時侯:「被自己深愛的人出賣」

女人最豪爽的時候:「當然是買限量版手袋, 衣服, 手錶, 首飾.....嘅時候」

女人最溫柔的時候:「欺騙男友或老公之時」

女人最差的承諾:「我以後唔買名牌」(因為永遠唔會做到)

女人最妒嫉的:「足球, 兄弟, 啤酒, 馬仔...」(因為這些往往比自己重要)

女人最理性的時侯:「吵架數他的不是嘅時候囉」

女人最理直氣壯的時侯:「咁你愛我多啲定你啲兄弟丫?」

女人最緊要的:「可能係自己」

女人最引以為榮的:「嫁個好男人...同行到老」

3 則留言:

匿名 說...

個layout 好女性化woh。好掛住kit chan 的歌聲。

"女人最有吸引力的時侯", 這肯定和很多男仕看法不同:)

櫻記士多*Ada* 說...

Yeah......

匿名 說...

你姐妹我的心聲, 起碼係我個人感受:

男人認為女人最有吸引力的時侯:「想引你上床既時候!」

男人認為女人最嘔心的行為:「見到生巾在馬桶沖唔走」

男人認為女人最心痛的時侯:「比自己撇既時候」

男人認為女人最豪爽的時候:「用私己錢買名牌」

男人認為女人最溫柔的時候:「叫自己找埋佢條卡數既時候」

男人認為女人最差的承諾:「慳錢唔買野」

男人認為女人最妒嫉的:「以為有第二條女嗒自己糖」(因為男人往往自以為筍貨)

男人認為女人最理性的時侯:「遊說自己唔好亂駛錢換車, 買玩具」

男人認為女人最理直氣壯的時侯:「搵個理由買第n對鞋, 第n個袋, 第n件衫既時候」

男人認為女人最緊要的:「嚴禁偷食」

男人認為女人最引以為榮的:「揀自己做佢條佬」