2008-03-06

我看"給男朋友"

最近灘叔有篇文章係"給男朋友", 他說遲些會有"給女朋友"不過唔知幾時.....諗諗吓我都寫下自己嘅睇法先:

男人最有吸引力的時侯:「忘我工作時」

男人最嘔心的行為:「替女友抽手袋重要係好女人個種」

男人最痛心的時侯:「失戀的挫敗感,女朋友在他快打爆機時唔小心關掉電源....」

男人最豪爽的時候:「簽下一紙婚書」

男人最型的承諾:「工作受氣咩,辭工吧!我養妳」

男人最屎的承諾:「愛妳一生一世,至死不渝」

男人最賤格的時侯:「打女友或老婆」

男人最理直氣壯的時侯:「講大話狡辯的時候」

男人最緊要的:「朋友(兄弟)」

男人最引以為榮的:「傷女無數仍然生存至今」

************** 待 續 < 給女朋友 > ********************

3 則留言:

匿名 說...

男人最痛心不是女朋友/老婆勾佬嗎?

櫻記士多*Ada* 說...

哈...我覺那是男人最失敗嘅地方!

匿名 說...

女人認為男人最有吸引力的時侯:「被自己釣上了的眼神」

女人認為男人最嘔心的行為:「唔搞衛生,唔沖涼死上床訓覺,成口煙味伸個咀想kiss」(大量行為不能盡錄)

女人認為男人最痛心的時侯:「撞爛自己架愛驅,心愛玩具被整爛」

女人認為男人最豪爽的時候:「仟金買得心頭好」

女人認為男人最型的的時候:「結婚造型,打扮到成個明星咁"試正"」

女人認為男人最屎的承諾:「接新娘時所講既每一句對白」

女人認為男人最賤格的時侯:「駛女人錢」

女人認為男人最理直氣壯的時侯:「被揭發講大話狡辯既時候」

女人認為男人最緊要"有"的:「有經濟能力,有定力,有心有力!」

女人認為男人最應該值得自豪的:「揀自己做女朋友或娶做老婆」

女人認為男人最可愛的時侯: 「第一句對你甜言蜜語而令你心花怒放」