2008-03-22

灘友飯局...

6日狂奔回港後緊接去左"灘友飯局"雖則當日沒有灘叔, 我們一樣玩得開心, 食得過癮, 重傾得放過<夜夜開放>添!!

奀豬小姐.....多謝妳的藍梅之夜芝士餅, 真係正...正...正....!!

柱.....多謝你著住條鐵底褲出黎, 我期待你穿上紙胸圍燒唦嗲!!

season....感激你美化了好遠嘅路程, 因為在你眼中都只是<對面街>

小紅.....多謝妳陪我們說了一晚"童年小吃"回顧

20....仍然大風都吹得走妳, 多謝妳為我們獻上一口芝士餅

灘叔........唔知當晚你有無打噴嚏呢? 因為我們不時都提起你! 還有我們都希望你快啲開心返, 同我地癲返晚!!

各位灘友.....想要返啲相就留低E貓比我啦!!

同場加映 : "奀豬的藍梅芝夜cake" & "灘友交煙花"

7 則留言:

匿名 說...

Ada : 我想要啲相呀~~~~~~ 唔知可唔可以e比我呢......

my email address : sochristy@gmail.com

thank you

我都多謝你既士多啤梨同埋講咗好多嘢比我地知.....

好想快啲再一齊出嚟...喪傾6小時...YEAH!!!!

匿名 說...

好開心呢~
點解奀豬個樣唔同左既.......!

小朱飛刀 說...

d 人辦事不力, 最後去唔到澳門, 去左深圳 (小肥羊,正!)
我見你地 d 烟花片好爆, 好開心.最緊要個cake 好正!!

唔緊要, 我地 bbq 見!

櫻記士多*Ada* 說...

小紅: 我已SEND左PHOTO比妳了!!BBQ見啦!

櫻記士多*Ada* 說...

Alex : 奀豬無帶眼鏡之嘛!

櫻記士多*Ada* 說...

小朱飛刀: See you at BBQ !!

匿名 說...

多謝你既邀請呀, 請問BBQ係日頭定夜晚?如果係夜晚我就黎唔到了, 响邊道燒呀?
我留個 MSN 俾你, 你add 我啦!
kebo49@hotmail.com

P.S. 12-Apr 跑日馬, 呀灘可能要跑馬