2008-09-29

9.25蘇打綠...啤啤啤

9.25生力啤 wild day out ~蘇打綠~

未睇shown請先排隊, 因為不設劃位, 一排就3粒幾鐘, 期間又焗又落雨, 被啲實蕉逼埋去鐵馬裡面, 似羅湖過關多過聽演唱會!

不過為左~蘇打綠~為左見到小威, 我唔理得咁多喇!!

一路聽個shown我好開心, 極投入, 超high, 勁興奮, 喪叫...癲癲地

返到屋企個shown好似未完咁, 啲歌好似重唱緊.........

睇完個shown我只想高呼~小威我愛你啊~

4 則留言:

匿名 說...

排3粒鐘隊(暈了)。

我一定不成,你原來真是很喜歡他們。

匿名 說...

你千祈唔好移情別戀呀唔該!!!!

櫻記士多*Ada* 說...

嘿...放心我好專一架!加上青峰唔係我杯茶,我唔會同妳爭架...哈哈!!

櫻記士多*Ada* 說...

Ray:不設劃位唔排隊,頭髮都睇唔到啊!!