2008-09-17

一條冷, 傻更更

如果你一個人在家嘅時候會做啲乜?

  • 打開度門去厠所
  • 全裸行黎行去 hee...hee...
  • 開好大聲個喇叭睇四仔 ka...ka...
  • 爆機聽 "蘇打綠", "李聖傑", "庾澄慶", "Westlife"..........
  • 全天候煲碟
  • 大搖大擺食榴槤
  • 開支Macallan自己嘆
  • 呆坐梳化發呆幾粒鐘

一個人嘅時候的確可以做好多野,所有你平時有家人在時你唔會做嘅野,偶然放縱吓自己比自己發洩吓;都不失為一件好事!

你呢...一條冷嘅時候你會做乜呢?

10 則留言:

jpky2727 說...

ADA仔,開支Macallan自己嘆其實唔係幾好, 你下次should開支Macallan跟我分享,哈~

匿名 說...

I will eat like a pig, haha!

匿名 說...

I'll keep like a pig:}}

櫻記士多*Ada* 說...

Jenny:下次我攞出黎一齊happy

Low b 說...

HAHA Ada..我發現你會做的...我都會做..有時真係幾Free 但有時都好無無料料..haha

jpky2727 說...

ADA仔,我聽到你拱講個人開心晒,哈!

匿名 說...

pt2真係估唔到你這樣說。

我一定唔會,好怕"條條fing" :(

匿名 說...

開支Macallan自己嘆 + 呆坐梳化發呆幾粒鐘 :D

匿名 說...

我會買自己最愛嘅刺身在家慢慢享受!因另一半唔喜歡食!

pasLeSweetie 說...

我會較暗d燈,插著支mic唱K 邊唱..邊跳..haha