2008-09-15

今個中秋確不同, 佳因鄒海灘o係度

中秋年年有, 今年確不同, 佳因鄒海灘o係度!!

因為上次打邊爐太開心, 佢決定黎多次, 中秋齊齊打邊爐

今次重叫左啲新灘友仔, 一齊玩一齊開心添

多謝表妹, 陪我烈火戰車

你成日都係咁, 鬼鬼鼠鼠

唔好咁痛苦嘅樣, 係你自己咬人先架!

好似好專業咁樣啊呵, 其實佢唔識用架!! 我好喜歡lee對背脊, 鄒生你呢?? 靚女Alfie+黑珍珠Jenny=靚女靚靚

唔知點解最近影親相都係咁

衰鬼丫又真係比你一手攬得哂我地喎!! 我最鍾意lee張....

7 則留言:

jpky2727 說...

我黑人珍LOVE DIE YOU FELLOWS SO MUCH...好好笑,好好玩!! Tks tks, Million tks!!! ^.^ 希望我無"HACK"親你地 (講了許多@#@xy!@,hehehee) =P

匿名 說...

你們有好多聚會woh,人人都像玩得好開心呢!

櫻記士多*Ada* 說...

RAY : 我們難得痴傻嘛!!

櫻記士多*Ada* 說...

jenny :無啲咁嘅事,我咩都聽唔到!

jpky2727 說...

嘻, 最好聽唔到,唔係我殺人滅口,哈~~

匿名 說...

我下次攞埋個頭盔出嚟同你兜多轉....

匿名 說...

噢,好開心呵!仲要係打邊壚!
可惜我又唔可以一齊參與~