2008-10-06

一條冷的生日

年年生日我都同櫻記媽媽食飯,今年佢居然無原無故放我飛機

所以今年我嘅生日就係自己去左食飯

出奇地我感覺ok喎, 唔係好孤獨, 反而覺得可以靜靜地食餐飯都幾好丫!!

原本諗住媽媽未食過避風塘嘅野, 就帶佢食吓, 雖然佢放飛機我都照去

沙田新城市廣場(周記)

我一條冷叫左 : 避風塘炒蟹, 豉椒炒蜆, 燒鴨河.... 我居然食得哂不過真係飽到頂點囉!!

不過這間(周記)我唔會翻炒囉, 啲蜆有沙...隻蟹油太多浸到淋哂, 燒鴨河就ok幾香

4 則留言:

匿名 說...

sorry 來遲了。

祝你生日快樂,事事順境,不會受金融海嘯影響。

櫻記士多*Ada* 說...

ray: 無遲無遲...日日都係快樂時!
阿妹我無錢所以無受海嘯影響!!

匿名 說...

ada,我Tag了你,有興趣請玩玩,thanks!

http://uncleray888.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1388237

匿名 說...

Happy very very belated birthday ar!