2008-10-22

窩心

女生常說男生不夠細心,不懂關心自己,忘記自己生日或什麼記念日...等等

有部份我是認同的,不過有時應該為他們平反一下,如果他太溫柔太細心,妳咪又會覺得佢唔夠男人味!

粗心大意的他們偶然都會做些窩心的事情:

話說去海浪當日有人打電話比我,我諗當時我玩緊 "越礦飛車"所以聽唔到電話,奇怪係部電話無拉拉打返轉頭,對方只是聽到我不停大叫又唔知我發生咩事,佢斷斷續續打左6次比我,直到我半夜返到屋企都唔知有人搵我喎;最後係佢第二朝6點幾打黎好緊張咁問我去左邊做乜唔聽電話,我先醒起部電話改左無聲所以一直都唔知佢搵我!

雖然比人一早摷醒鬧左一輪,雖然佢唔係我邊個,不過想到一向視工作如命的他由昨晚搵我到第二朝,我就有種窩心的感覺!

有人緊張妳,為妳擔憂...那天我走在路上想起這事都忍不住回心微笑!

原來你也可以令我很窩心的!

2 則留言:

匿名 說...

哇! 唔駛食甜點都甜到死了 :)

匿名 說...

嘩Ada,雖然係小誤會,但我覺得呢件事好浪漫呵 :D

不過如果有人打比我淨係不停聽到佢大叫,咁真係會幾擔心架!乜你冇key lock架咩!? ;) 我個妹試响香港時間半夜三更打過幾次長途比我,我只係聽到雜聲,嚇得我第二朝勁打番比,原來佢唔記得keylock之餘,我竟然係响佢phonebook裡面第一個人..所以發生咁o既誤會 :)