2008-10-02

心頭好 part two

心頭好係一不離二的事情

繼手提電話後,我中毒似的忍不住買了Patrick cox錢包

"紫色亮皮好少出架,重要係日本限量版喎,格數又好用...!!"

以上是當日個sales嘅對白,最後我梗係買左啦!

因為我比左個非常好的藉口自己:『咪當送比自己做生日禮物囉!』

都話會用不同藉口,不同理由;令自己擁有心頭好架啦!哈...哈...

   

4 則留言:

匿名 說...

有人一定係出了花紅,又或是升職加了人工了 :)

匿名 說...

嘩,幾靚喎,紫色漆皮 :) 個電話都好令呀!

櫻記士多*Ada* 說...

UN : 咪傻啦!靠花紅加人工先買野,我真係唔使買囉!都係靠自己好啲...

櫻記士多*Ada* 說...

pvc :多謝妳欣賞我的選擇...哈哈!