2009-02-10

好耐無見

~生病~對每個人的感覺都唔一樣,我唔係一個成日病嘅人,就算病我都係會去藥房執藥食o個種人,係要病到死死下先會去睇醫生;所以每次去醫生度佢都會同我講,好耐無見喇喎!

一般我去搵醫生都係因為隻手要睇皮膚敏感,去攞藥膏搽,而昨天我又去左搵我個家庭醫生,原因係...

一朝早起床已覺得全身骨痛,成個人無哂力咁;心知不妙!諗諗下都係決定請假,看看時鐘打返公司又好似早得滯,於是搵定張覆診卡出黎睇下有無醫生睇,大家都好清楚現在啲醫生唔係日日都開診架嘛!check完好彩朝早有得睇,之後我嘅艱辛旅程開始喇...

我要拖住軟奶奶兼骨痛嘅身軀去熬成粒鐘巴士,在巴士度又唔敢訓因為要打電話返公司請假,同打去醫務所掛號;去到醫生度先知死,咁早都要等成10個先到我(這是我一直唔想睇醫生最主要原因)姑娘收探熱針之後好緊張同我講,妳103度喎我比妳下一個入去見醫生丫唔使驚吓,驚咩啊無糧出我就驚(sorry!當時我唔知103已經係高燒);入到去醫生又係同我講o個句~好耐無見喇喎~之後佢話我發緊高燒啦又問我有無人陪我黎啦同有初起腸胃炎囉,佢重要我在醫務所睇住我食一次藥先比我走囉!唉...我又要熬成粒鐘車返屋企,回程重辛苦過做乜啊又眼訓又頭暈又想嘔!最後我忍唔住打電話比媽媽,話比佢知我發緊高燒好辛苦乘機喊下囉...!

返到屋企我居然叻到自己煲粥,唔係我唔識煲係我已經暈暈地無乜動力嘅情況下,我應該在樓下求其買碗粥咪算囉,做乜傻更更咁自己煲遮搞左一輪先可以上床訓覺覺豬!

15:00電話響原來係小紅打黎,佢話成村人搵我又成朝唔見我上MSN估我係病左喎;哈哈...又係喎我無論返工或者放假都日日上MSN,唔上線最大機會的確係病左喎,真係要多謝科技發達!

3 則留言:

匿名 說...

骨痛咁恐怖,你沒事吧!

你家附近沒醫生看嗎?為什麼要坐成個鐘車去看醫生咁慘!

櫻記士多*Ada* 說...

因為我新黎報到嘛!1上我根本唔知邊度有醫生睇,又怕求其搵醫生唔好喎,咪搵番睇開O個個囉!我諗我應該加句"以上行為經是本傻人特別生活方式,常人切勿冒仿"

匿名 說...

掛得我丫.
芷君