2008-02-12

假期結束前的一天

因為明天先要開工, 所以今日我仍然可睡到11:30am才慢慢起床!!

我一向放假都唔會咁遲先起身, 因為這個假期 "傷風" 陪伴著我, 兩行鼻水好似水喉流水咁流吓停吓, 好彩我假期前睇醫生攞左4日藥, 唔係都唔知點算, 食到個人暈暈哋又high high哋..........!!

今日終於有精神可以安坐家中睇睇書, 看看DVD, 原本買了一些片子想在假期看, 結果都係放左係度; 唯有慢慢睇啦!!

落街行左個圈, 條街好靜沒有了平常的學生, 沒有那群等仔女既媽媽, 比平常放假時還要靜, 感覺一流.....(正)啊!!

今日我再睇"情書", 一套我睇極都唔係好明, 仍然吸引著我一看再看, 仍然一再流淚嘅片子!!

悠長假期~~再見喇!! 下次要等到3月尾了.........

3 則留言:

匿名 說...

你好返d未呀? Take Care!!

櫻記士多*Ada* 說...

好啲喇! 我係辛苦命:一放假就病,返工就好架喇!哈...哈!

匿名 說...

"情書"is one of my favourite... 不過我覺得藤井樹個未婚妻其實好慘,到最後發現自己心愛O既男人可能因為另一個女人而追求自己... 真係好鬼心UP