2008-02-01

失望時唱咩歌?

人人話市度唱旺, 人人話有人工加!! 可惜我就乜都無喇!! 老闆開會宣佈惡號把我的幻想破滅了
  • cut O.T.
  • cut 午餐津貼
  • 涷薪
  • 要增加營業額 (關我事因我是sales)

朋友都說其實有許多公司早在幾年前已是這樣了, 我已經是幸福的一個現在才體會到, 這些我都明白亦了解, 但明白與接受是兩碼子的事嘛!

當你抱著美麗的希望............一下子說什麼都沒有還要再扣除其他的東西......., 感覺就像你明明報左名去"張家界"旅行, 但是到出發前才宣佈取消行程........只接受更改延後行程, 你想唔去咩重要比幾舊水手續費先可以回水真是諷刺!!

不過我仍會維持正常工作態度, 加把勁努力做!! 因為做人又好返工又好不前進就後退, 一旦你減慢自己既步伐.....便會追唔上其他人, 問題唔會馬上發生, 但你就會在人群後面日子就變得唔好過喇! 好!! 一於 2008 go go go............................!!!!!!

7 則留言:

匿名 說...

What kind of product you sell?

The sales person in my company get very generous renumeration package.

櫻記士多*Ada* 說...

話就話sales我唔使出街,不過要見客似Merchandiser 多啲!我公司係trading黎架做人造首飾,頭飾...總之客要乜我搵乜!

匿名 說...

DA DA A.. 真可惜公司的福利都 cut 晒.. 不過不緊要.. 路是要向前走的.. 前路是光明的.. 加油呀..

櫻記士多*Ada* 說...

Candy小姐:Weclome呵!!無計啦!!打死我都唔會自己走架,問題又唔係出在我這裡!!

匿名 說...

你是senior sales executives 嗎?

櫻記士多*Ada* 說...

匿名氏:我公司細細無分得咁清楚!總之對客方面既野一腳踢啦!

匿名 說...

Keep Going!!! GOOD LUCK!