2008-02-12

忍唔住

今日收工放早左, 走去CD舖行吓........結果比我買左佢

lee位妹妹仔真係唔簡單....小小年紀參加全美一叮她的歌聲令那群喬口兼摏手嘅評判也感動落淚,贏左之後四出表演......現在重出碟添.........

我忍唔住買左, 講真係好聽小小年紀可以唱出那種令人感動嘅味道.......正!!

9 則留言:

匿名 說...

佢在唱片唱乜野類形的歌呢?

櫻記士多*Ada* 說...

都係舒情慢歌!你click入去"櫻記齊齊聽"有佢首I will always love you, 可以聽聽先!!

Unknown 說...

買張感o既爛鬼細路唱歌碟就開心成感.
傻婆一名 - 你這個自封真系實至名歸.

櫻記士多*Ada* 說...

choi:見係你...咋!我唔做傻婆點同啲怪人共事啊...好易死o架!!

匿名 說...

做乜刪除之前的留言, 擺明是你身有屎,
做得唔啱, 就要改啦

工作一世都是做sales, 上唔到位, 一定係你工作態度有問題

匿名 說...

有種就唔好刪除留言

櫻記士多*Ada* 說...

我彩你就真係傻!不要再作出這麼無謂的惡意攻擊啦!重要落匿名...你有種(留名)我有種唔刪你嘅留言囉!

Unknown 說...

匿名人事,你條粉腸到底系邊個阿.我古到你系"mug"水.你系搞基個條友.哈哈!

匿名 說...

大姐,咁耐冇update架!