2008-02-05

溫情CJ7

光睇個戲名:"長江7號"以為係 "國產007"升級版, 原來係香港版 "ET外星人"

未睇已有人說唔好睇, 無哂星爺既特色, 太重講溫情無咩野睇.........., 我無抱有任何想法去睇lee套"長江7號"......

其實我覺得星爺早於"國產007"時期已經開始改變著戲路, 不再光賣低級搞笑, 超低能, 超無聊!! 已是在每套戲都有一個訊息發出 :

  • 國產007 : 諷刺中國的官官相畏, 貪污教一群人材無用武之地
  • 功夫足球 : 人窮不要志短, 已隱約發出訊息~國內有大部份人過著超窮困生活~
  • 功夫 : 大同共有, 超然既無私
  • 長江7號 : 其實主角係"陳嬌" 怪不得星爺要花2年時間找尋合適既童星, 要有成年人的感情但維持孩子氣的表情, 確實唔易有!! 當中繼續諷刺國內貧富懸殊的情況, 光看星爺天天在垃圾場找生活所需已清楚可見!!

可能我想得太多, 或是星爺想表達的根本不是我看到的, 但我仍然覺得只要我們願意減慢一點, 細味一下拍攝者的心思, 自然就可以感覺到他們想表達出來的訊息, 未必一家要大投資大製作大名星.....一些溫情小品或低成本嘅製作也有寶藏在其中的!!

2 則留言:

匿名 說...

Ada, 祝你鼠年快樂啊!

匿名 說...

恭喜發財! 身體健康 萬事如意!