2008-08-15

做靚坤的日子

大家還記得"靚坤"這號人物嘛?在古惑仔一片中的壞人角式由吳鎮宇飾演;佢做得最出色係把老牛聲,有時會牛到走音添...

由前天開始我由小鳳姐變成靚坤,昨天更做左大半日等你說愛我中的"酒井法子",連打電話反公司告假都唔得;最後要用SMS send message通知同事!

去睇醫生要等成廿幾個,諗住去食個早餐實無死,點知叫唔到野食逼住要寫比大家樂啲姐姐睇,唉...!

朋友打黎我無辦法同佢地講野,唯有收線轉用SMS聯絡!

咁都唔算慘...最慘既係o個頭食左藥諗住喪訓;lee頭樓上開始鑽牆嘈到拆天!又唔知避去邊喎,一鑽就鑽左5粒鐘。我有一刻諗過咁鑽法會唔會鑽穿天花,最好佢跌鬼埋落黎我可以成機踩佢幾腳打佢幾鎚!我唔明點解個個月都有人裝修,每個星期都有人鑽牆!樓市真係咁旺咩,成交真係咁多咩!

我諗做靚坤唯一嘅好處係,媽媽話我把聲好性感;聽到佢好眼訓!我都唔知好嬲定好笑,媽媽妳個gag好爛啊........

2 則留言:

匿名 說...

哈哈,你媽媽好風趣 :)

祝你早日康復!你越要講嘢就越辛苦架,保重!

匿名 說...

Ada: Hope you would feel better soon! Take care ar!