2008-08-10

UB40最緊要好玩

UB40 唔係咩組織, 乜野團體, 而是為左記念一個傻佬生日, 一班傻人幫佢搞出黎嘅名堂, 印左件記念tee恤, 唔好問我件tee幾錢, 我地講心唔講金嘅, 唔係想要就有架!!

講到件tee可以完成, 真係要多謝 Eling, 因為個死人頭係佢畫嘅, 重有係Angie嘅安排, 小紅嘅印仔, 阿柱嘅送貨服務..... 唔係大家齊心合力搞都唔會做到!

齊嘩嘩去左打邊爐, 又嘈又叫又笑又飲又食癲癲吓, 齊嘩嘩著住件tee玩左成晚!

只要大聲哈哈笑, 無咩搞佢唔掂!!

此相足可以證明我地有幾愛你啦...鄒生!!

依真係可以攬得哂喎!!

無左lee班傻人, 就無今晚咁銷魂!!

齊齊影張大合照, 最緊要有埋妳Ann Choi !!

重捉妳唔到, Angel學人坐大肶 !!

hee hee 我都唔識講 ..

6 則留言:

匿名 說...

Ada: So happy for you guys ar!! Really a good team!!!

Elaine Ma Ma 說...

點解我唔知有 gathering 嘅 ...嗚...嗚...

T_T

傷心的 Elaine Ma Ma

櫻記士多*Ada* 說...

Elaine Ma Ma:因為這次係我們私人搞架,唔係灘叔官方活動!所以無吹雞囉!

匿名 說...

嘩,你哋真係有心為灘叔搞生日飯局!睇你哋真係好high,啲相似係飲咗18之後,大家玩得更輕鬆同高高高興 :)

櫻記士多*Ada* 說...

pvc:那天氣氛很好,個個都好投入,所以玩到又癲又傻...
你快啲返香港啦!我們可以約埋你一齊玩!!

匿名 說...

Ada,我就返架喇,不過只留3個星期(家有喜事2008..哈哈),睇吓到時你會唔會有節目喇!不過出席唔到都戥你哋開心 :) 多謝你邀請!