2008-08-04

are you ready UB40

鄒海灘大人40壽辰

櫻記士多在此祝賀:天天有女圍,晚晚有得drink,日日咁晴朗,夜夜都開放

櫻記士多同仁敬賀

我在年幼時總是想一大班人同自己慶祝生日,高高興興玩到癲哂咁!當人漸漸長大開始唔想搞咁多野,最好三兩知己食個飯就算,再大個啲更會想到媽媽的功勞沒有她那天的終極痛楚就沒有今天的自己,所以唔知重邊一年開始我會在生日那天請媽媽食餐好啲嘅!縱然她每次都唔記得食飯原因,會說我浪費花錢出街食飯,我還是繼續每年的約定!因為至今我仍然覺得【沒有妳,那有我;唔多謝妳,多謝邊個!!】

5 則留言:

匿名 說...

Ada: I wish unklebeach the same, too! I also wish no more insane creature will verbally abuse him anymore. Heart Pain ar:}} Just sharing my thought & take good care!!

櫻記士多*Ada* 說...

janjan:都唔知佢係咪得罪左人,比人炸blog!!

匿名 說...

,佢只得四十的嗎?還以為他年肌大些。

那他比我只大一點點了。

匿名 說...

,他剛四十歲?還以為他已過四十。

那他只比我大一點點。

匿名 說...

你個UB40 logo都好正,係咪你出品? :)