2008-08-29

爆嬲...

我無錯啊................................

點解次次都屈我?

點解樣樣野都關我事?

點解你次次都蝦我,我都有媽媽生架!

唔係我錯,點解要我入房照肺?

我現在需要的是迪奶嘅打小人環節........

1) 打你個死人頭, 等你有女唔識溝

2) 打你個死人咀, 等你日日口爛變沐咀

3) 打打打.....打到你死唔斷氣半天吊!!

好嬲....好嬲......好嬲啊....... !!

5 則留言:

匿名 說...

小人四處都有,不要為他們生氣了。

保重。

匿名 說...

應多向紅尊先生,學習,他們這樣其實是他們不夠你能幹,多一點看開,多一點快樂,工作順利吧,下個星期日見,人人常歡笑。

匿名 說...

Poor things!! I can imagine some people could be unfair & bitchy!! Pad on your shoulder & hope you would feel better!

匿名 說...

我上一份工都係咁,日日返工都好唔好心..最後離開咗之後,成個人舒服好多..有啲人係咁衰,硬係要蝦人..因為你比佢做得好!

你知嘛,不招人忌是庸才!

唔好唔開心,好多朋友仔撐你架!加油Ada!

匿名 說...

鬧人我最耍家, 插人搵呀柱, 殺人搵傻紅,
我實橕你架, 牛鬼蛇神, 速閃!!!