2009-03-08

我這晚熱辣辣

今日是我第一天返新的課程,雖然要去到觀塘返學不過一程車也算ok吧!

放學時才發覺有未接電話,原來是隊長,Alfie打來的,約我去打邊邊。。。

我們去了銅鑼灣寧記,我們叫了台式麻辣+四川辣風湯底,係啊辣味拼辣味啊。。。因為他們都是吃得勁辣的人,起初湯底辣度一般我們邋覺得無味,叫佢加辣後的確有點體頭了;因為我開始出汗,我是那種吃辣會滿頭大汗的人。。。一邊出汗一面吃辣野係好正架,難得有人陪我吃辣不知幾開心,我這晚熱辣辣。。。呵呵呵!

 加辣後的雙辣湯底。。。

 媽媽今日做左迷人pink lady
難得今日我同隊長都齊齊戴左眼鏡,哈哈!
 我戴左眼鏡,打令話唔認得我喎...嗚嗚!!

1 則留言:

匿名 說...

你咁勤力讀書?在這經濟低迷下充實自己最好不過了。