2009-03-18

我愛薯條...

我同科學家都係勁喜歡食薯條嘅人,我們對薯條嘅喜愛程度係一聽到薯條就會笑o個隻

有間美國連鎖式薯條店進駐香港,我們當然要去試試啦:

間店只買:薯條,熱狗...無其他食品供應,加上價錢都唔平;我同科學家食左(薯條2客,熱狗2隻,可樂2杯)已經成舊水喇,就香港人三分鐘熱度心熊,我諗佢唔可以維持幾耐囉!

"NeW YorK FrieS"尖沙咀港威205號餔

 科學家一有薯條在手,就馬上精神百倍
 薯條啊,薯條...艾粒U !!

5 則留言:

匿名 說...

我食過一次那間dublin fries,不覺得特別好吃,同時我不到一半已感覺很飽了。

可能年紀大的關係 ;(

櫻記士多*Ada* 說...

其實我們係食唔哂檯面嘅薯條架...好飽好膩!

匿名 說...

你有沒有試過dublin那一間?誰比較好一點?

櫻記士多*Ada* 說...

未啊...不過我會試試兩者的分別!!

匿名 說...

肥死你