2009-03-21

大頭蝦剪髮記

從來未想過自己會留長頭髮,從來未想過自己會去電髮,從來未想過自己染髮後會怎樣!從來未想過自己會做的事情,我都做哂喇...

最先係染髮,一開始工作後就去左染髮,重要染淺啡色,記得回家後媽媽話我似死飛女囉...

電髮係以前幫我剪髮個師傅提議嘅,至那天起我就開始做左草菇妹妹...成日去電髮喇

正正因為我開始左電髮,亦開始左我留長頭髮嘅漫長歲月...

也許多年了,早幾日開始我想改變一下自己,不如由髮型開始啦...

在雜誌上看到個自己喜歡的髮型,諗住攞去比剪髮師傅仔商量下,但又大頭蝦唔記得攞去喎,最後同佢傾左一輪搞左幾粒鐘之後;出來的效果我始終覺得無咩改變喎,你地話呢?

沒有留言: