2008-07-14

他的赤壁

週末做左公公婆婆走去睇早場10:20am ........ wow !!

吳宇森拍的赤壁?講真我只可以比70分...點解?乜唔係他拍的就是好野嗎?如果你有睇face off,paycheck你唔信我唔怪你;因為我都係抱住咁嘅心態去睇,可惜我有點失望囉!

可能因為古裝嘅關係,一拉扯到歷史就會有比較,我有睇中央電視嘅三國誌,相比之下他的赤壁就顯得做作了點不夠瀟灑,由金城武做諸葛亮我覺得太靚仔;林志玲做的小喬沒有了那份(雅)...相比一班國內演員就有水準得多了,如張豐毅演曹操就做到有霸氣/胡軍演趙子龍就夠威武還有張飛.....確實係做得比香港演員好,可能是商業電影因素關係,現實就是金錢掛帥嘛拍得誇張點比較賣錢!

還有那些白鴿...........對不起,我覺得是全部戲最多餘的東西!

沒有留言: