2008-07-31

午夜home鈴

昨晚睇完衝上雲霄後走去訓啦!!

點知剛剛訓著屋企電話就響喇 ... 我彈起身去聽啦! 以下係我地嘅對話

來電者: 「你訓左喇」

櫻記:「你打錯喇」(佢把死人聲一聽我就知唔識佢)

來電者:「唔好玩啦!係我啊...乜今日咁早訓嘅」

櫻記:「係啊三點幾真係幾早啊 ...阿生你打錯喇」

來電者:「唔好咁啦...我係阿成啊」

櫻記:「邊個阿成啊?郭富城啊...」(反正你咁堅持,又搞醒左我,就同你玩吓)

來電者:「.....無理由打錯架喎」

櫻記:「你三點幾打黎,玩左咁耐依家先諗係咪打錯 ... 你梗係打錯啦!」(我收左佢線)

半夜的來電永遠都係令人驚心動魄,怕家中老人家出事,朋友出事...總之打得黎唔慌係好...我就比佢搞到訓唔返啦,死未!<夜半lin lin響,實無好收場>

1 則留言:

匿名 說...

你都會諗下係咪"郭富城"搵你,
我最怕係我以前條仔"大麻誠"打比我咋