2008-07-29

有膽講, 無膽認 ...(無恥)

櫻記士多啟示:

由於近日不斷出現自稱(匿名)人士,不斷在此發出令我不安、惡意傷害性言詞!

既然知道我個名,識得我,要講就開名講,有膽講又無膽比人知係邊個;你算係乜!

這裡只接受:我的朋友,家人,我喜歡或歡喜我的人!

在逼不得已下,我只好請各位老友記用最唔方便.我最唔想嘅方法留言(字詞驗證)如因這決定令各位不便,櫻記士多在此深感抱歉!(只怪世上有太多無恥之徒...)

6 則留言:

jpky2727 說...

Ada ada...support, support you!!!!!

櫻記士多*Ada* 說...

jpky2727 :thanks a lot!!

匿名 說...

Ada: Poor things. Don't let them bother you!! Cheers!

櫻記士多*Ada* 說...

janjan:好彩還有你們!!

匿名 說...

你有冇曾經响公司update blog呀?我朋友係IT人話,佢哋有時無無聊聊嗰陣會睇吓啲users上咩網址,如果係blog就會睇多幾成..咁當然未必個個人好似我個朋友咁八卦o既!

櫻記士多*Ada* 說...

PVC:我公司嘅電腦係獨立機,所以應該唔會睇到我BLOG資料,況且I.T.人係我老友佢一定唔會咁樣囉!算啦,我已決定過濾過先出街!
點都好,多謝哂你們的支持!