2008-07-17

望天發呆,諗乜o野

剛剛睇完無記重播的<衝上雲霄>,真是要說:『吳鎮宇你好型啊!!』

唔知點解今晚真係唔想訓,正確啲講係訓唔著,唔係又點會連半夜先做嘅電視節目都撈埋啊!!

我耐唔時就會係咁,無啦啦成個人會好抗奮,一啲睡意都無,雖然我已:搞左電腦;睇左電視;聽完嘩嘩嘩打到o黎2008;始終都係好精神!睇吓個鐘3點幾,我知道出事,因為一向3點後唔想訓時就真係會唔使訓,結果...我真係眼光光到天光!

其實我唔係想講訓唔著事件,而係我今晚望住個月亮發呆發左2粒鐘;我諗左好多野確實我係有許多事要諗清楚!原來我好享受自己發呆嘅時間,一時諗吓自己;一時諗吓屋企;一時又諗吓兒時發生嘅種種趣事,就係咁不經不覺間諗左2粒鐘!

望吓個天已有點白了,就快天光喇!又是一天新的開始。睇住個天慢慢由黑變灰,由灰變白,有一刻我好感動,感覺一切麻煩嘅事又有什麼大不了呢?最多就係像現在這樣罷了!新的一天即有新的希望啦...最後我做了一個好深好深嘅深呼吸;為自己打打氣又開始一天的工作去了!!

2 則留言:

Unknown 說...

你攪禁多野把托咩!早D訓啦!吳系第二日翻工做錯野又比威廉表呀!傻仔.

匿名 說...

係 Ada 比公司d人小佢, 就唔好啦...