2008-07-15

舊照片

昨天在收拾書檯時,發現了一疊小時候的照片,想想是較早前拿出來scan左落電腦度,這些照片的底片都找不到了;細看兒時的我傻更更咁,果然係傻婆一名! 嘩...到底係我細粒定係個雪櫃變大左呢? (請留意失蹤多年嘅獅子銀行錢罌重現江湖喇)

無呀...我無食奶咀架!

媽媽...原來妳身材咁正架!

乜咁樣帶帽安全啲咩?

個生日蛋糕咁大嘅?

婆婆我好掛住妳呀,在另一世界裡的妳....好嘛!

lee個死靚仔 ..... 唔比人打死都偷笑!!

係呀...係呀.... 我反轉左頂帽都唔知啊!

4 則留言:

匿名 說...

都冇特別的傻,個個細個時都係咁樣。

是正常的傻吧 :)

匿名 說...

Very Cute !

Mickie

櫻記士多*Ada* 說...

Uncle Ray:乜傻都有分(正常傻)同(唔正常傻)嘅咩!我lee種叫正常傻...咁唔正常會點呢?哈...哈!!

匿名 說...

唔正常的係點?你自己猜猜看吧 :)