2009-01-09

距離

大家認為什麼是"距離"呢?

可能你會話由某一個地點去到某一個地點囉!

或者係情人之間的感覺有左差異就係距離

距離:可以好接近或者係好遠好遠...

幾遠嘅距離最恐怖?我親身體會過...

正正係8號o個日我去左九龍塘聽course,係個客搵啲爛鬼公證行搞出黎嘅,重要聽足一日9:00-12:00pm,14:00-18:00....唉!

時間長都唔恐怖,最恐怖係我去到見到棟大廈但係行左大半粒鐘都未行到去,個刻我明白到<距離>原來唔關遠或近事,而是明明在妳面前但妳接觸唔到佢個一刻嘅感覺是令人極度難受!

後來我上網搵到段拱嘅野,我睇完有啲想喊:

世上最遙遠的距離, 不是生與死; 而是我就站在你面前,你卻不知道我愛你。 世上最遙遠的距離, 不是我就站在你面前,你卻不知道我愛你; 而是明明知道彼此相愛,卻不能在一起。世上最遙遠的距離, 不是明明知道彼此相愛,卻不能在一起; 而是明明無法抵擋這股思念,卻還得故意裝作絲毫沒有把你放在心裡。 世上最遙遠的距離, 不是明明無法抵擋這股思念,卻還得故意裝作絲毫沒有把你放在心裡; 而是用自己冷漠的心,對愛你的人掘了一條無法跨越的溝渠。

1 則留言:

匿名 說...

很感人的一段文字。