2009-01-14

我都做得到

要我踏足一個陌生的地方<官塘>,一定有野推動我先會咁做!

話說早陣子院友飯局時,我們忽發奇想,諗住搵啲野大家一齊學;由媽媽介紹之下我們去左<阿戊整餅>

可能因為平日嘅關係,得4個人上堂好似包堂咁啊...呵呵!個阿sir又幾nice喎 (ps.佢有啲似日本人)

我們整左個<藍梅芝士蛋榚>同場加映<朱古力糖餅牌>

起初我同fie fie重擔心會搞到o個度火燭或者一鑊泡咁,又出奇地順利同成功喎,今次真係威威啊!

未開始整餅先開始搞搞震!!
好似等緊個bb出世咁啊....
我諗住將啲藍梅佈個心形出黎 ,點知似抽提子多啲
完成喇...好開心!!
因為個cake要焗成個鐘頭, 阿sir就教整<糖餅牌>比我們hea弄啲時間! cookie仔等緊整容啊....
做埋個修護面膜就大功告成喇.....
cookie仔整容後幾cute重kept住<鬥雞>添!!
我們似唔似樣啊....大家都係<鬥雞>架!!
終於一家團聚囉......

6 則留言:

匿名 說...

好成功, 學多幾款開餅店丫.
芷君

櫻記士多*Ada* 說...

好丫...我今晚會早啲訓覺發夢開餔架喇!!

匿名 說...

個cookie monster好靚呀!!
好犀利你呀 :D

pvc

櫻記士多*Ada* 說...

pvc:哈哈...係用張透明膠片蓋住畫出黎架咋!我邊有咁勁丫!

匿名 說...

DADA, You do it well.
Tks for sharing. CHEERSZZZZZZZZ.
Helen

匿名 說...

喂,蓋住畫都要手功好至得架 :D

pvc