2009-01-12

我無盪失路啊...

1月8日係我人生中又一次比人老點嘅經歷

 

目的地:九龍塘<創新中心> 九龍塘除左地鐵站同理想酒店之外,一切都係佢識我,我唔識佢! 我已經早一日問左朋友,睇定巴士路線圖,地圖...

到最後我好叻咁行到目的地,睇到棟大廈喇,心諗今次無死啦咁叻咁快搵到;誰不知我來來回回行左大半粒鐘都係搵唔到條路可以通到正門入口囉...

其實我已經問過幾個人,亦係我一貫嘅經驗...比人(老點)

最後我嬲嬲地走左落地鐵,豪左三蚊比佢,跟住指示牌重要行左成10分鐘先去到囉...

途中我有幾次剎那間嘅奇想,包括:我頭先睇到嘅係咪<海市蜃樓>/原來睇得到的距離可以係咁遙遠/頂! 早知坐的士算數...

其實o個日我係去聽個客請<公證行啲人黎講嘅course>,去到棟大廈見到個客佢見我氣來氣喘;居然唔係問我係咪好趕,而係問我係咪盪失路喎!見同佢friend咪乘機發洩下囉,我馬上答佢:頂...乜我個樣似盪失路咩;我無盪失路啊,係搵唔到條路咋!

發洩完就打蛇隨棍上,同佢講:「不如你請我食lunch,我請你食dinner丫!」佢居然勁過我囉,佢係拱樣答我:「好啊!不如睇埋戲丫!」就係咁我o個日嘅lunch同dinner都有人陪我食,重有個靚仔同我睇左套<澳大利亞>添...哈哈!

我好滿意嘅lunch:ICHIKAWA市村日本料理

<皇府>食神义燒飯,點解唔叫<暗然銷魂飯>嘅

<澳大利亞> 最鍾意靚仔男主角:Hugh Jackman

沒有留言: