2009-01-19

笑到死的團年飯

團年飯一向都係中國人好注重的家庭聚會,以前的家庭好多人出外工作一去可能幾年,每年就是靠團年飯可以回家跟家人朋友聚聚,所以團年飯要一家人齊齊整整食餐飯!

到現在已經有所改變,不過點變都係要一家人團年...這是不能改變的!

我們院友都有團年飯吃去左隊長屋企搞, 點解? 當然因為有大官<繼樂>同二官<子溍>啦!!

我陪二官睇卡通片, 佢sweet到比個枕頭我墊背脊, 又幫我蓋被話怕我凍親喎, 真係比佢冧死啊!

大官就把口冧死人, 一時又話好掛住妳, 一時又話自己真心架, 一時又攬到妳實一實咁, 試問佢地lee對活寶貝妳可以唔錫到佢地燶咩!

同場加映...隊長話認識朋友當中我係唯一嘅鄉下人, 點解? 因為無論我幾點訓都係6:30am起身返工囉! 小紅又即時唱 oh mcdonald is a farm 依丫依丫呵..... 我笑到停唔到(有相為證)

ps. 妳地啊 post左啲咁嘅相出街facebook啊! 趕走哂我啲客啊, 我今年無著落唯妳們是問啊!!

3 則留言:

maggie kong 說...

hi ada
我係maggie 呀!你可能唔記得我係邊個上次26号個UB40我都有出席呀!冇呀想同你講睇你個blog好開心呀 !

櫻記士多*Ada* 說...

hi, Maggie我記得妳! 開心就多啲黎睇啦!新春BBQ會唔會見到妳啊!!

匿名 說...

牛年快樂!

你真係笑到見牙唔見眼,因甚麼事咁開心?