2007-09-02

同場加映

昨晚我有想生多幾個頭出來的感覺。
本來只係諗住睇(紐卡素), 但係我由黃昏已睇緊女排總決賽中國vs巴西, 緊接睇金紫荊因為我希望劉青雲攞獎, 同時又要轉台睇力撐既紐卡素(因為有奧雲)又心思思睇下利物浦(因為有Rise)一個頭一對眼我都唔知睇得邊度? 一晚同場加映幾場搞到我成晚個remote不停幫我轉黎轉去!
一時間太多選擇的確是令人忙亂, 睇住家輝個超cool緊張樣又凳佢緊張, 奧雲傷癒復出未入過波我更加凳佢緊張, 一個球員斷2次十字韌帶仍然可以好返踏出球場比賽, 點可以唔為佢鼓掌呢!!
奧雲加油啊!!你要一洗之前的不利傳言; 努力做返"超音鼠奧雲"踢好你的足球!!

沒有留言: