2007-09-13

等了又等

我們一生處於等待的時候很多:等人、等位、等睇戲、等待被愛、等升職、等嫁…而等待往往使人煩躁,無奈! (等人) 約某些人要好有技巧,分分鐘等你一頭半個鐘; 所以最好找個好地方等, 起碼有野行o下無咁悶, 或者你約早半個鐘預左佢遲到……. (等位) 是我最怕的, 見到要等位的飯店我通常都調頭走, 香港人好得意等得越耐的飯店就越多人等, 好似等到食o個餐飯威過做特首咁, 所以這種等位既奇境到處可見!! (等待被愛) lee個最難因為唔係自己可以控制到, 難度高過中獎, 比你等到真係開心過中六合彩啊! (等嫁) 到左某個年齡,無論自己,親友,朋友都特別注意你結婚未, 我想同各路好友講聲:『我都好想快d嫁得出,但係都要有人娶我先得o架!』 所以我仍然為著等到自己想要的...........等了又等!!

1 則留言:

匿名 說...

我睇咗這篇文章的感受,有啲認同,有啲唔認同,好似等人同等位,就支持唔住;但喺被愛和等嫁就唔同,如果唔喺自己鍾意,或者人品好的話,成條街排晒隊,都唔洗恨,晒時間,晒心機,何況自己信咗耶穌,更加唔可以睇少自己既價值,因為人在世上唔喺單單淨喺得個等字,還有一個去字,就喺世上好多嘢等緊我哋去付出.
鳳14/9/07