2007-09-03

何必偏偏選中我

已經不是第一次, 這個人可以令我如此動氣; 點解係揀我o黎昅, 唔通我好蝦D?
  • 叫你攞野比人要小心, 唔好撞到其他人, 你回我一句兇悍的:「知啦唔使講啦!」~我忍你~
  • 朋友約食飯無預你, 關我咩事! 你一再追問,我都係只能答你個一句"唔清楚",你再次惡言相對! ~我又忍你~
  • 隨便問你一句, 有無加清潔濟你又再次兇神惡剎咁:「得啦,我都話問左啦!」~我深呼吸後都係忍左你~........
我要聲明我唔係怕左佢, 貴為櫻記士多的負責人; 我敢愛敢恨, 誰怕誰啊!
我忍佢唔係怕左佢, 亦唔係諗多一事不如少一事! 而係我決定唔再理佢, 在佢身上發生的一切於我無關, 我亦唔會關心 I don"t care! 對於一個無藥可救o既人, 我連同佢講一句說話都嫌唗氣! 鬧佢?咪教精佢no way啦!由佢.......我深信始終有人會替我出頭既! 對著你, 我都有一句喎:「你無得頂啊! 梗係無得頂啦! 咁樣做人重邊有得頂姐!」

沒有留言: