2007-09-18

囍宴

上星期參加同事的"囍宴"得意在佢地請左"醒獅", 我覺得好搞笑擺婚宴有醒獅睇, 原來是男家的習慣有咩喜慶事一定請頭獅返o黎賀賀佢!!
我已有好久的日子唔多喜歡去飲, 有時只是認識對新人成晚流流長, 同桌的賓客又唔識幾老尷。
不過今次有新發現比我不單是有頭獅, 還有一對新人的朋友做左段好似什麼頒獎典禮的slogan :『9月13日, 913........9月13日我地約左你........o個日係Hxxx同Rxx結婚大日子.......接著是好些親友, 家人, 朋友送上的祝福!』令我覺得好溫情; 當然唔少得新娘同新郎一part搞笑熱舞!!
淨係睇對背影已經sweet都暴啦!!
睇下醒到.......不愧係"醒獅"
有咁傻o既新娘就有咁得意o既老友架啦!!
送比一對傻傻地的新人 " 今天你要嫁給我 "

沒有留言: