2007-12-23

灘友齊齊冬至開心大派對

櫻記士多休息去左參加灘叔:" 灘友齊齊冬至開心大派對 " 真係好開心, 今年有成40幾人參加左, 我諗灘叔都估唔到........ 今日真係好開心....超開心.....勁開心......., 淨係齊齊玩 "放輕鬆" 都已經笑爆咀啦, 有人同場加映"靚仔一字馬".....重勁過東華籌款啊!! 今年無參加o既真係蝕....蝕啊....蝕哂!

靚太Bo, Bone, 勁搞笑阿Ann, 灘叔 & 櫻記

Hilda, 囝囝 Issac與我

Lee條就係傳說中(獨一無二)由櫻記親手打做o既 "灘巾"喇!! 哈...哈!!

塊餅係咪好Q呢!! 有位靚女做比灘叔架!! 佢不知幾開心啊 yeah.......!!

話明有得飲, 有得食, 重有禮物攞, 飲同食得既都落哂肚喇無得睇, 比份禮物大家睇o下啦!! 係咪好羡慕呢........係咪有些少妒忌呢!! 哈........哈!!

7 則留言:

匿名 說...

Very nice to meet you too Ada! Thanks for sending me the pictures, here's my email:

ngmabel@yahoo.com

Merry Christmas and have a great holiday!

匿名 說...

好似好開心woh!

話時話, 你知唔知灘叔有幾大?

匿名 說...

我仔個名係Issac呀~~hee~~

櫻記士多*Ada* 說...

Hilda :
Sorry!我太喜歡oscar這名字了!!

Music 4life 說...

阿Ann「姐」左你半塊面喎!

Nice 2 meet U!!

Alex

櫻記士多*Ada* 說...

Alex : 無緊要, 我塊面咁大(姐)左一半你都認得我!

匿名 說...

Ada, Merry Christmas!