2007-12-29

如果有一天

今日看看月曆2007年只剩2天了, 會去count down嗎?? 怕人逼人因我已夠big 怕無人陪因我得了autism 怕喝多了第二天不知在那裡 怕警察叔叔同我講"Happy New Year"..........

如果有一天:身邊朋友都沒有了我會點?

如果有一天:至親離開了我會點?

如果有一天:只能躺在床上,不能動我會點?

人生也許多次跌倒, 也許平淡沒生氣, 也許兜兜轉轉得個吉, 也許一夜成名, 也許名成利就, 也許...

這些事未發生到自己身上, 永遠估唔到自己會點, 周遭太多如果, 意外, 突變........

我慶幸自己是96%有良知的人, 因世上有4%的人毫無良知 (灘叔介紹本書話o既)

我慶幸自己還食得...飲得...行得...走得...笑起黎有牙就得

我慶幸家人齊齊整整, 健健康康, 唔使我擔心

我慶幸自己有主耶穌

我慶幸還有一班老友撐住我, 陪著我嘔.........

講到尾我都係想做個 " 風騷快活人"

4 則留言:

匿名 說...

我祝你新一年繼續做一個" 風騷快活人".

櫻記士多*Ada* 說...

Ray,多謝哂!我會盡能力做!

匿名 說...

Happy New Year!!!
2008繼續Happy!!

櫻記士多*Ada* 說...

Alex : Yeah~~GO Go GO !!