2007-12-27

趴地

剛剛過左涷涷地o既聖誕, 過多幾日就係2008喇!!

平安夜在網上與灘叔, 灘友齊齊聖誕倒數, 12:30am出左街同班老死去飲杯drink, 旺角多人到我頓時覺得變左老餅, 因為我開始怕人逼人的場面!!

25號去左個叭地, 食食食......好開心可以同班o岩咀形o既friend一齊玩下食下, 我已經感到很滿足喇!

26號去左濕地公園看(貝貝)不過佢似冬眠多喲, 去蝴蝶園撲蝶...感覺好old school啊!!

這2副係我幫教會搞o既聖誕佈置

這副係明年3月會出世o既"黃小姐"

今年聖誕看似平淡, 但又好似搞左好多o野, 有幾多節目.... 諗諗下咁都幾好啊, 總之個個齊齊整整, 開開心心, 健健康康咪得囉!!

4 則留言:

匿名 說...

幾驚果幅係你肚腩, hehe!

櫻記士多*Ada* 說...

Uncle Ray:哈...哈!!好彩我唔係咁多趴地去,如果唔係都有機會變成副相咁!!

匿名 說...

是黃小姐...不是(王小姐)

匿名 說...

Happy New Year to you too Ada!!

All the best!!