2007-12-31

忘了時間的鐘

2007年最後一天喇! 你會做喲乜o黎過渡去2008呢?

  • 去count down?
  • 去除夕party?
  • 去山頂睇"結霜"?
  • 去做一日o既"威尼斯人"?

我就爆冷咩都唔做, 安坐家中陪下已與我共渡幾十個寒暑o既媽媽!! 可能佢唔多覺我係特別留低陪佢o既, 因為未到11點佢已經自己入房ZZZZZ喇!

搞到我一支妹窩在梳化裡, 好cool咁飲我o既"百威", 咁o既形勢底下打死都唔睇倒數節目啦! 好無聊咁睇左Xmen, 摷返隻"真的戀愛了"同"Holiday"再睇過.........

我o既2007年最後一日就係咁過左, 令我諗到套韓劇o既對白:『幸福的人係唔使睇錶, 因為時間對他們來說沒有意義! 千萬不要比時間走入你的心裡一直"的達的達..."的纏繞你! 要好好珍惜與親人的每一天! 找到可以愛的人就放膽去愛那怕是一年、一日或一小時!』又係喎! 時間應該係幫我們處理事情而唔係時間控制我們做乜o野!!

2008年~櫻記士多祝各位 : 心願成真! 人人有工開, 餐餐有餸加, 食飯有人陪, 單身有目標, 情侶sweet再sweet喲.......總之個個開開心心啦!!

老土喲講句:「Happy New Year 2008」

沒有留言: