2007-08-04

特別的日子...記在心頭

今天是我覺得很特別的日子, 揀今天是為了多謝(他)...唔係佢我唔會的起心肝寫底自己的點點滴滴; 我想身體力行證明"文字有價"! 今天特別想起很多的第一次: 第一次去海洋公園..........long long time agao 第一次去踩單車..........pk後到現在都未學識 第一次感受愛情..........當時只有忐忑 第一次與朋友鬧翻..........大家死都唔打比對方,直到一天擁抱著哭出來 第一次同偶像見面..........興奮過玩富士急過山車 第一次坐飛機..........點解同電視睇到o既分別咁大 第一次失戀..........只知道世界不再有顏色 第一次親人離去..........當天哭不出來,隔天哭得像要把一生的淚水流乾 ................. 人生有太多第一次, 你唔會記得每個第一次, 但記得的已經刻在你心不能忘記, 就像今天我一生也不會忘記...!!

5 則留言:

匿名 說...

hello ada.
就算有無人睇都好,你要keep住寫呀 =)
如果blog setting有唔明就問我啦。

here is my xanga:
http://www.xanga.com/oOBlueBerryOo

AnGela*

unkle beach 說...

第一次留意見~~

yeah~`

繼續努力!

匿名 說...

This is a good start:}}}} We've things in common - Unklebeach's long time fans.

DOUBLECHIN™ 說...

恭喜你開將大吉, 我的blogspot也是為他而開, 相信有天他會為自己能影响了這許多人重拾對文字的熱愛而高興! 努力寫, 唔好俾佢停!

櫻記士多*Ada* 說...

多謝各位支持!我會努力......